יום שני, 28 בנובמבר 2011

על הקשר בין שינה ודיאטה


ליאת חיילת בשרות סדיר , הגיע אלי , כועסת ועצבנית .

"אני לא מבינה מה קרה לי בשנה האחרונה "עליתי כ10 קלוגרם במשקלי , אני מנסה לעשות דיאטת הרזייה ואיני מצליחה לרדת . ניסיתי את שיטת ספירת הנקודות -זה עבד לי פעם הפעם לא ,כנל לגבי דיאטת חלבונים .

משהו קרה לגוף שלי לאחרונה .

ליאת הביטה   בי  מתוסכלת , התחושה שלה הייתה של מבוי סתום .

בתשאול מסתבר שבשנה האחרונה ליאת חוותה טראומה כאשר חוותה תקיפה של גנב .

מאז שנתה של ליאת טרופה , היא מתעוררת מספר פעמים בלילה . כתוצאה מכך היא מתנהלת מתוך עייפות במשך היום .

מחקרים מראים שחסר בשעות שינה מהווה את אחד הגורמים להשמנה .

ליאת קבלה צמחים ותפריט דיאטה עם דגש להשראת שינה בלילה .

בפגישה האחרונה ישבת בכסאה וחייכה -"אני מרגישה שמשהו בי נרגע "

העינים דברו .

וגם המשקל .

כתוצאה מאיזון שעות השינה ליאת ירדה קילו בשבוע האשון . 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה