יום שלישי, 3 באוגוסט 2010

איזון הגוף והתזונה -זו החוכמה ....

ריטה שאוליאן -דיאטנית קלינית

ייעוץ תזונתי המשלב רפואה קונבנציונלית ומשלימה מתכון איכותי לבריאות טובה

אני ניגשת לכל אדם כאל מכלול שלם ומשלבת בשלבי האבחון והטיפול ,מגוון רחב של כלים מתחום הדיאטה הקלינית, הרפואה הסינית והטיפול המשלים.

שילוב הרפואה המערבית והמשלימה, מאפשר לי לראות את האדם בראייה מורחבת ולהביא לאיזון מערכות הגוף .

דרך אבחון נכון של מקור הבעייה ופתירתו ,מגיע הרפוי .

השיטה מביאה לתוצאות מרביות, לשביעות רצונם של אלפי מטופלים.

התמחויות -

 בעלת ותק של 20 שנה במקצוע. בוגרת Bsc במדעי החיים מאוניברסיטת ת"א, בוגרת בית הספר לתזונה של האוניברסיטה העברית בירושלים, לימודי הנחית קבוצות בבית הספר לעבודה סוציאלית ת"א. , בוגרת לימודי מסלול טיפול ברפואה סינית של תמורות, תל-אביב. למדתי קואוצ'ינג במראות אסטרטגיה -רמת גן . כמו כן עברתי השתלמויות רבות בנושאי הנחיית קבוצות פתוחות וסגורות . סדנאות ביחסי מטפל מטופל ועוד.










כיום אני מנהלת שתי קליניקות:בבת ים-שם אני דיאטנית קלינית היועצת לקופת חולים מכבי , וברעננה שם אני נותנת ייעוצים פרטיים ברפואה משולבת .
מנחה בהצלחה קבוצת ירידה במשקל .










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה